درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

هر جور راحتی...


میـــترسم از اینـــکه  روزی ..


یک جایی ..


مـن و تـو


خیلــی دور از هـم ,


 در آغوش یکی  دیگه


بــیقرار هـم باشیـم ..


 



شنیدنِ 
 

(هر جور راحتی!)
 

میتونه از سیلی دردناکتر باشه!! 

بی خیال...

چه لذتی داره اینکه
 

یه وقتایی
 

چشماتو ببندی و بگی:
 

هر چه باداباد!
 

بیخیال... 

 

دلم گرفته...

می شود باران ببارد؟

 

همین امشب!

 

قول می دهم فقط قطره های پاکش را بغل کنم!

 

و بی هیچ اشکی دستهایش را بگیرم

 

قول می دهم

 

فقط بویش را حس کنم!

 

اصلا اگر ببارد

 

فقط از پشت پنجره نگاهش می کنم

 

قول می دهم برایش شعر نگویم

 

فقط. می شود ؟ امشب.... ؟

 

خدایا 

 

دلم به اندازه تمام روزهای بارانی گرفته...   

 

 


انصـــاف نبـــود ...

رفــتنت با خــودت بـاشــد ، 

فـــرامـــوش کــردنت بــا مــن … 

یادم تو را فراموش...

                     نامــــت

                           خاطراتــــت

                                 بوســــــه هایــــت
                                     و لـــمــــس
حــــس بودنـــــت

          همـــه و همـــــه را بدست
ســــــرد باد سپــــــردم
 

 

                                یادم تو را فرامــــوش

 


               

قسمت...

وقتی تمام راه را آمدم ، 

 

 وقتی تا تو هیچ نمانده بود ،  

 

چقدر دیر یادش آمد خدا که 

 

 ما قسمت هم نبودیم 

 

 

http://troth.blogfa.com/

مجنون...

مـجـنـون


همیشه مرد نیست


گاهی مجنون دخترکی تنهاست که زمانی لیلی کسی بوده... 

 

 

                    15

  

سیاه لشگر...

به تو که فکر می کنم

 

بی اختیار

 

به حماقت خود لبخند می زنم

 

سیاه لشکری بودم

 

در عشق تو

 

و فکر می کردم بازیگر نقش اولم ...


افسوس...

 

 


گفتی:  

 

شاید برگشتم..  

 

هنوز زنده ام

 

 به امید همان “شاید....  

 

تقدیر...

ﺧﺪﺍﯾﺎ !!! 

 

 ﺑﻪ ﻣﻦ ﻓﻬﻢ ﻭ ﺷﻌﻮﺭ ﺑﺪﻩ ! 

 

 ﺗﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﺗﻘﺪﯾﺮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﺷﮏ ﻧﺮﯾﺰﻡ ... !!!  

 

                     

 

قهوه تلخ...

خدایا ... 

 

امروز را مهمان من باش 

 

به یک قهوه تلخ‎ 

 

‎وقتش رسیده ، طعم دنیایت را بدانی !!!!!!!!!! 

 

 

               

وفادار...

بــــاور کن خیلی حـــــــرف است  

 

وفـــــــــادار دســـــــــت هایی باشی 

 

 که یکبار هم لمســـــــشان نکرده ای…  

 

               

                      

انصاف نیست...

انصـاف نیـست،
 

کـه دنیـا آنقـدر کوچـک باشـد
 

که آدم هـای تـکراری را روزی صـد بـار ببینـیم...  

  

و آنـقدر بـزرگ بـاشـد
 

که نتوانیم آن کسی را که میخـواهیـم حتـی یـک بـار ببینیـم.  

 

                        

 

                                                                                        

فراموشم کردی...

                          روز تولدم را فراموش کردی...

                                  گفتم گرفتاری

                                 سالگرد
آشنائیمان را از یاد بردی...

                                     گفتم
مشکل داری

                             زیبایی لبخندم را
نادیده گرفتی...

                                       گفتم
غصه داری

                                  
محبتهایم را از یاد بردی...

                                   گفتم
گله و شکایت داری

                            ولی حالا
خودم را فراموش کردی ...

                                 نمی دانم چه
بهانه ای برای دلم بتراشم..
 

                 

یادت بخیر...

هرگاه دفتر محبت را ورق زدی  

 

و هرگاه زیر پایت خش خش برگها را احساس  کردی  

 

هرگاه در میان ستارگان آسمان تک ستاره ای خاموش دیدی  

 

برای یکبار در گوشه ای از ذهن خود نه به زبان بلکه از ته قلب بگو :  

 

" یادت بخیر "

 


ساکار


همیـن خوبـه که  

 

با اینکه ســــراغ از مــن نمی گیری ولی 

 

 تا حرف من می شه یه لحظه تو خودت می ری...  


احمق...

                                              نوشتم "قم حا"...
 

                                           همه به من خندیدند!
 

                                                  گریستم...
 

                                    گفتم به "غم ها"یم نخندید!
 

                                که هر جور نوشته شود درد دارد!...

                                         از ته به سر بخوانید!
 

 

                                تا من آن روزها را بشناسید!!!!!!!!!!!! 

 

                           


عکس عاشقانه تنهایی

بی وفا...

                         یه وقــــتایی که دلت گـرفته..
 

                                     بغض داری..
 

                                    آروم نـیستی !
 

                          دلت بـــراش تـنگ شده..
 

                        حـوصله ی هـیـچـکسو نـداری !
 

                         به یــاد لحظه ای بیوفت کـه :
 

                   اون هــمه ی بی قـراری هــایِ تـو رو دیـــد..
 

                                             امـّـا ؛
 

                             چـشمـاشـو بست و رفــت !  


  


 سریعترین نقاشی بود که دیده بودم

در یک چشم بهم زدن روزگارم را سیاه کرد

                         

نامردی...

مرد ها در گستره عشق، به وسعت غیر قابل توجه نامردند!!


برای اثبات کمال نامردی آنان، تنها همین بس که در مقابل قلب ساده و 


فریب خورده ی یک زن ،احساس می کنند مَردند...!!!


تا وقتی که قلب زن عاشق نشده ، پست تر از یک سگ ولگرد ، عاجزتر از یک فقیر ، 


و گداتر از همه ی گدایان ساحره ، پوزه بر خاک و دست تمنّا به پیشش 


گدایی می کنند...؛


امّا همین که خیالشان از بابت قلب زن راحت شد ، به یکباره یادشان می افتد که خدا 


مردشان آفرید!!


و آنگاه کمال مردانگی را در نهایت نامردی جستجو می کنند...!!!! 





یه خط داشت ؛ اما هفت خط بود , به همین سادگی .......

مرگ تنهایی...

دلم برای تنهایی میسوزد چرا هیچکس او را دوست ندارد ؟؟؟

 

 مگر او چه گناهی کرده که تنها شده؟؟؟ 

 

 جرم تنهایی چیست که هیچکس او را نمیخواهد؟؟؟ 

 

 دیشب تنهایی از اتاقم گذشت دنبالش دویدم ولی او رفته بود. 

 

تنهای تنها نیمه شب او را مرده کنار حوض خانه پیدا کردم 


از گریه  چشمانش قرمز بود ، برایش گریستم ، آخر او از تنهایی مرده بود. 

 

تنهایی مرد و من تنها تر شدم... 

 

 

 


برگــــرد ....

 

یـــادت را جــــا گــــذاشـــته ای....

 

نمی خــــواهم عمـــری به ایـــن امیـــد باشـــم کـــه

 

روزی بـــرای بردنـــش برمی گــــردی!!! 

 

به درک....

 

رفتی؟؟؟!!؟؟

 

به درک...

 

هنوزهم بهترین ها وجود دارند.

 

دنبال کسی خواهم رفت که مرا به خاطر خودم بخواهد.....

 

نه زاپاسی برای بازیچه بودن 

 

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


بهم میگفت با دنیا عوضم نمیکنه !

 راست میگفت با دنیا نه ،

 با یکی دیگه عوضم کرد !

سزاوار...

بایک دسته گل رز آمده بود به دیدنم

 

با یک نگاه مهربان...  

 

همان نگاهی که سالها آرزویش را داشتم و از من دریغ کرده بود....

 

گریه کرد و گفت که دلش برایم تنگ شده بود.

 

فاتحه ای خواند و رفت ... 

  

               

                                                       


مـــن ســـزاوار ایـــن " فراموشـــی " نبـــودم ...

همانطـــور کـــه تـــو ,

لایـــق ایـــن " عشـــق " نبـــودی ... !  

 

 

  

حماقت...

حماقت چیست…؟  

 

این که من… 

 

 تو را…  

 

با تمام بدی هایی که در حقم میکنی…!! 

 

 هنوز… دوست دارم !!!!! 

 



حرفهایم

 

دلخوریهایم 

 

 و تمام اشکهای من

 

 بماند برای بعد 

 

 تنها به من بگو  با  او چگونه میگذرد که با من نمیگذشت ؟؟؟؟؟؟