درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

روزهای انتظار...

روزهای انتظار


چه عاشقانه مرا می شکند


و تو چه سرد از من عبور می کنی


                          

         

                                      مرا  ببخش که ســــاده بودنم دلت را زد...



مرا ببخش اگر عشــــق ورزیدنم چشمانت را بست...!!!

می روم تا آنان که توانا ترند... تو را به اوج بودنــــت برسانند

نظرات 1 + ارسال نظر
فرحناز شنبه 15 تیر 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

گریه هر شب من شده عادت تنهایی

عشق تو,تو دل من شده باعث رسوایی

وای از تنهایـــــــــــی

قلب دیوونه من هنوزم دوست داره

همدم گریه من شب و این درو دیواره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد