درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

تولدم مبارک........

امروز که روز تولدم است

دلم هوای دیروز را کرده

هوای روزهای کودکی را

دلم می خواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم

آرزوهایم رابه دستش بسپارم تا برای تو بیاورد

دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم

الفبای زندگی را ...

میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی را که دلم را شکستند

دلم میخواهد اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان

هر چه میخواهید بکشید

این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو!

میخواهم عوض شوم...

میخواهم آن سیب بالای درخت باشم

در دورترین نقطه

دیگر نمیخواهم غرورمو برای کسی بشکنم

تنها و تنها امروز را خودم به خودم تبریک می گویم.

"تولدم مبارک"
                                                                                               
                                                                                                                         

      دیگر تو را آرزو نخواهم کرد...

هیچ وقت...

تو را زمانی می خواهم،

که خودت بیایی،با دل خودت

                                نه با آرزوی من                                  

بوی خاطرات سوخته...

امروز خاطراتت را سوزاندم ؛

اما!

بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد؛

اتفاق تازه ای نیست!!

دوباره “دل تنگتشدم…

      sacar.ir

افرادی تو زندگی هستند که هیچ وقت ترکت نمی کنن

ولی بلدن کاری کنن

تا خودت یواش یواش ترکشون کنی...


مرد باش...

دیگر تقدیر را

برای نیامدنت بهانه نکن؟؟!!

مرد باش... 

بگو نخواستی ..... .

و نیامدی.........

             


هر جا که می بینم نوشته است :

” خواستن توانستن است ”

آتش می گیرم !!!

یعنی او نخواست که نشد ؟!