درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

تنهایی...

می خوابم تا فراموش کنم رفته ای 

 

 ولی صبح تنهایی بیدارم می کند ! 

  

               

 


سوت پایان را بزن 

 

من حریف هرزگی تو  

 

و احمق بودن خودم نمی شوم... 

  

مشکل تو...


مشکل از تو نبود  

 

از من بود 

 

با کسی حرف می زدم 

  

که سمعک هایش را 

 

پیش دیگری جا گذاشته بود... 



          


نمی بخشمت 

 

ولی فراموشت می کنم 

 

همیشه به همین سادگی از آدم های بی ارزش می گذرم... 

تفاهم...

دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست... 

 

تنها آسمانمان یکیست.... 

 

             


دوســـــتـــــــت دارم ،

تکــ‌‌یه کلام تو بود 

من ،

بیخودی به آن تکیه کرده بودم ... 

آخرین حرف

قصه از حنجره ایست ،که گره خورده به بغض ،

یک طرف خاطره ها ، یک طرف فاصله ها ، 

در همه حرفها ، حرف آخر زیباست ، 
 
 آخرین حرف تو چیست ؟
 
 تا به آن تکیه کنم ، حرف من

دیدن پرواز تو در فرداهاست ... 



بیا جایمان را با هم عوض کنیم... 
 
دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد! 
                   
 
                 
                   

عشق دروغین

لیاقت می خواهد واژه " ما " شدن
 

لیاقت می خواهد "شریک " شدن
 

تو خوش باش به همین "با هم " بودن های امروزت
 

من خوشم به خلوت تنهایی ام
 

تو بخند به امروز…
 

من میخندم به فرداهایت... 

 

                        


این روزها بُرد با کسی ست که بی رحم باشد


                                                           از دلتــــ که مایه بگذاری


                                                               ســوخـــــته ای . . .