درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

تولدت بدون من مبارک...


                      من همین امـــروز بود که رفتم …                            

رفتم به همان پارک همیشگی...


 و روی همان نیمکت همیشگی نشستم …

گل سرخی روی آن گذاشتم

 و مثل همیشه زیر لب گفتم : 

"دوستت دارم زندگی من"

هرجا که هستی تولدت  بدون من مبارک !!!!  
   

دنیای دستها از هر دنیایی بی وفاتر است


دستهایت را می گیرند


گرفتار عادت که شدی


همان دستها را برایت تکان می دهند ...!

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 11:41 ب.ظ http://dearhadi.mihanblog.com

هراز گاهی دریا هوس می کند
به ساحلش سری بزند
مهم نیست ساحل تحویلش بگیرد یا نه
مهم اثبات وفاداری دریاست ........

فرحناز شنبه 15 تیر 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

هر روز کنار نیمکت میشینم شاید تو برگردی

هر روز به این پارک میام شاید از کنارش رد بشی

هر روز آخرین کادویی رو که واست خریدم میارم شاید قبولش کنی

هر روز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد