درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

حق برگشت ندارد...

رفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به سلامت!!!

من خدا نیستم که بگویم:

"صد بار اگر توبه شکستی باز آی"

آنکه رفت

به حرمت آنچه با خود برد

حق برگشت ندارد...



مـی گویند لیــاقـــت نداشـت

نمـــی دانـنــــد کـــه تــــــــو 

فـقـط دوستـــم نــداشتـی

هـمـیــــن ...



درختی از غــــــرور...


دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد


نه التـــمـاس هـــایم را


و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را


به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی


درختی از غــــــرور کـاشتـــــــــم


می دونی چی بیشتر از همه آدم و داغون می کنه؟!

 

اینکه هر کاری در توانت هست براش انجام بدی...

 

آخرش برگرده بگه 

 

مگه من ازت خواستم.....



بیـزارم...


بیـزارم از ایـن خــوابهــا


کــه هــر شـب


 مــرا بـه آغـوش "تـــو" مـــی آورنــد


و صبـح


 بـا اشــک از "تـــو" جــدا مــــی کننــد...!

 


وقتی سعی میکنی یه نفرو دوست نداشته باشی..


تازه میفهمی چقدر


دوستش داری!!.....

مـردانه...


دلم حضور مردانه می خواهد!


نه اینکه مرد باشد


نـه !!!


مـــــردانه باشد...


حـــــرفش...


قــــولـش...


فکـــــرش...


نگــاهش...


و قلبــش!


آنقدر مـردانه که بتوان تا بینهایتِ دنیـــــا به او اعتماد کرد...


تکــــــیه کرد...


  

این بـآر که کـسی اومــَد،


نمیگـَم بـــرو


حتـی نمیگم کـسی دیگه رو میخـوام...


فقط میگــم:


ببیـــن ! من شکسته ام !


خسته ام..


کمـی آرومم کـــُن


  "همیــن"


وای...

تـو چـه مـیفـهـمـی از روزگـارم ….


از دلـتـنـگـی ام …


گـاهـی بـه خـدا الـتـمـاس مـیـکـنـم …


خـوابـت را بـبـیـنـم …


مـیـفـهـمـی ؟!!


فـــــقــــــط خـــوابــــــت را !!!.........



وای از نیمه شبی که


 

بیدارشوم



تو را خواهم و ...



        خود را در آغوش دیگری یابم !



همــه مــی گـوینـد دوستت نـداشت

درد دارد وقتــی مــی رود ،


همــه مــی گـوینـد دوستت نـداشت ،


و تــو نمــی تــوانــی ثـابت کنــی


کــه هــر شب


 بـا عاشقـــانه هــایــش خـوابت  مــی کـــرد ،


خــواب یــــــا خـــام ، چـــه فــرقـــی مــی کنــد.



گفتی خودت را جای من بگذار...

گذاشتم...

می بینی؟؟

اما نرفته ام...




خنده ام می گیرد...

خــنده ام میگــیرد ،


وقـتی پـس از مــدت ها بی خــبری...


بی آنکه یک بــار


سـراغی از من بگیـــری ،


میگـویی: دلـَم بـرات تنـگ شـده


یـا مـرا به بــازی گــرفته ای


یـا معـنی دلتــنگی را نمیفـهمی...


   دلتنگی ات ارزانــی خودت



میـدونی بن بست زنـدگی کـجـاست ؟  


جــایــی کـه


نـه حـــق خــواسـتن داری


نـه تــوانــایـی فـــرامــوش کـــردن


عطر تنت


وقتی عطر تنت را میخواهم ،



به باد هم التماس میکنم ،



   خدا که دیگر جای خود دارد

 

                           

خسته ام از این مواظب خودت باش ها !


تو اگر نگران من بودی ،


نمیرفتی و میماندی ،


با یک نگاه ، با یک نفس مواظبم بودی


پس نگران من نباش  ،   برو . . . !




بیــن ایــن همــه آدم

نمی دانــم … 
 

 چــرا بیــن ایــن همــه آدم


پــیــله کــرده ام بــه تــو


شــاید فــقط با تــو پــروانــه می شـــوم

  

خدایا ....


این “قسمت” رو کجا فرستادی؟


 که هر وقت نوبت من میشه ، میگن ...


 “   نیست.......

آهـــای مَــــردُم....!!!

آهـــای مَــــردُم....!!!


عــــآشِــقــــش نشویـــــد...


به اندازه همه تان عـــآشــــقی کردم


"برایش"


گاهی وقت ها...


فقط گاهی وقت ها ...


دوست دارم کسی دستانم را در دستش بگیرد...


زل بزند به چشمانم و بگوید :" حق با توست !"

گر روزی داستانم را نقل کردی ...

گر روزی داستانم را نقل کردی بگو: 


بی کس بود اما کسی رو بی کس نکرد، 


تنها بود اما کسی رو تنها نذاشت،


 دلشکسته بود اما دل کسی رو نشکست،


 کوه غم بود ولی کسی رو غمگین نکرد


 و شاید بد بود ولی بدی کسی رو نخواست

                                    

گردنم درد میکند


از همان وقتی که
همه چیز را به گردن من انداختی


دوست نداشتـنـت را


بی توجهی هایت را


رفتـنـت را


خـیانـتـت را


هر که مرا دید ...

هر که مرا دید ،

تو را نفرین کرد …

و من حواس خدا را پرت کردم  
 
که مبادا بشنود  …!   

                                       
                                   خودت را تصور کن
         
                                                   بی "او"

                                          شاید بفهمی چه کشیدم

                                                 
  بی "تو"

دلـم گرفـ ـته...

دلـم گرفـته از آدمـای کـه میـگن دوسـت دارم


ولـی معنــیش رو نمـیــدونن...


از آدمــای کـه میــخوان مــال اونــا باشــی


ولــی خودشــون مــاله تـو نیســتن...


از آدمـای کــه زیــر بــارون بـرات میــمیرن


ولـی وقتــی آفتــاب بــشه همــه چیـز یــادشون میــره....



عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

 

هر بار که می خواهم به سمـتـت بیایم یادم می افتد


”دلـتـنـگی”


هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست….!


فقط یه بغض داره خفم میکنه...

رفتنت........


نبودنت.......


نامردیت..... 


هیچ کدوم نه اذیتم کرد نه واسم سوال شد


فقط یه بغض داره خفم میکنه...


 چه جوری نگات کرد که


منو تنها گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                                              

        

                                              اگر با کسی نیستم....  
                                           
                                              خوشحــال نباش ،

                                          وقتــی
تنها 
مانــدم یعنــی ...


                                          هنوز  تو را نبخشیده ام !



حسرت هایم...

حسرت هایم را امشب میگذارم پشت در


بیچاره رفتگر

  

چه بار سنگینی دارد... 

        


چـه سـاده


بـه اعـتبار دسـتـانـت


زمیـن خوردم !!!



تو رفتی...

تو رفتی

و اینها ماندند تا ابد

یک بغض لعنتی

یک آه

و یک سؤال بی جواب!
 
هنوز گاهی دلت برایم تنگ میشود؟؟؟ 


یه وقتایی هست که جواب همه نگرانیات و دلتنگیات 


       میشه یه جمله که میکوبند تو صورتت 


 "بهم گیر نده ؛حوصلتو ندارم.


دلـــم بــرای خـــودم تــنــــگــــ شــــده...

                               دلـــم بــرای خـــودم

                                هــــمـــونی کــه قــبـلا بــودم

                                       تــنــــگــــ شــــده

             هـــمـــونی کــه هــنـــوز قــلــبــش نــشکـستــه بــود


   عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

تــلخی قصــه آنــجاست...

 

وقــتی دلم "سوخــت"

 

دلــش "خــنک" شد!


چقدر تو بی وفا هستی...

حرف آخرت همین بود ؟


 خداحافظ ...


صبر میکردی.......


 اشکهای روی گونه ام خشک شود و بعد میرفتی ،


 حتی تو برای آخرین بار هم که شده آرامم نکردی …


گفتی خداحافظ و رفتی ، چقدر تو بی وفا هستی...



فراموشم نکن 


شاید سالها بعد


در گذر خیابانها از کنار هم بگذریم


:بگویی


آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود


روزهای انتظار...

روزهای انتظار


چه عاشقانه مرا می شکند


و تو چه سرد از من عبور می کنی


                          

         

                                      مرا  ببخش که ســــاده بودنم دلت را زد...



مرا ببخش اگر عشــــق ورزیدنم چشمانت را بست...!!!

می روم تا آنان که توانا ترند... تو را به اوج بودنــــت برسانند

تولدت بدون من مبارک...


                      من همین امـــروز بود که رفتم …                            

رفتم به همان پارک همیشگی...


 و روی همان نیمکت همیشگی نشستم …

گل سرخی روی آن گذاشتم

 و مثل همیشه زیر لب گفتم : 

"دوستت دارم زندگی من"

هرجا که هستی تولدت  بدون من مبارک !!!!  
   

دنیای دستها از هر دنیایی بی وفاتر است


دستهایت را می گیرند


گرفتار عادت که شدی


همان دستها را برایت تکان می دهند ...!

ســرگرمی...

 اگر میبینـی
 

هنــوز تنهـــام


 بخـــاطر عشــق تــو نیست !

 مــن فقـط میتــرســـم ..


 میترســـم همـــه مثــل تـــو باشنــد !

 

                  
                         

تمــام روزهـایی کــه...

 ســرگرمیت بـودم ، زندگیــم بـودی!!!