درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

روزی که...

روزی که رفتی فضای خانه ام طوفانی و تار شد. 

 

و ابر های دلم شروع به گریستن کرد. 

 

کاش بودی تا دستانم را در دستان پر مهرت می گذاشتم. 

 

چه وقتها که دوست داشتم باشی و به وجودت ببالم. 

 

امروز پس از سالیان آن جاده را به امید روشنایی می روم که 

 

بار دیگر گرمای محبتت را با تمام عشقم لمس کنم. 

 

باور کن بی تو بودن سخت است 

 

 هنوز هم به تو محتاجم عزیز از دست رفته ام ... 

 

 


می گویند:


خوش به حالت!


از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی…!


نمی دانند بعضی دردها


کمر خم می کنند، نه ابرو

           

یک شبی مجنون نمازش را شکست

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او

پر زلیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای

وندر این بازی شکستم داده ای

نشتر عشقش به جانم می زنی

دردم از لیلاست آنم می زنی

خسته ام زین عشق، دل خونم مکن

من که مجنونم تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو ... من نیستم

گفت: ای دیوانه لیلایت منم

در رگ پیدا و پنهانت منم

سال ها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم

صد قمار عشق یک جا باختم

کردمت آوارهء صحرا نشد

گفتم عاقل می شوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یا ربت

غیر لیلا برنیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی

دیدم امشب با منی گفتم بلی

مطمئن بودم به من سرمیزنی

در حریم خانه ام در میزنی

حال این لیلا که خوارت کرده بود

درس عشقش بیقرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو لیلا کشته در راهت کنم
  

 

gluxwh16ll4sf7onz6hb.jpg 


ای کــاش دلـیـل شـب بیــداری هایـم 

بودنت بــود 

نــه نبودنـت

دیشب...

دیشب تـا صبــح دسـتانم بـه دنبــال دسـتـانت گریست
 
کـودکانـه تـو را بهـــانه میــــکرد...
 
دیـشب تـا خـــود صبح آغوشم برای آغوشت بغض کــــرد!
 
ساده بگویم دیشب دلم ...
 
دلم بی پروا... هوای بودنت را میــــکرد...! 

                             93t26e73ifdgak1800h.jpg
 

چیزیم نیست


فقط


 راستش را بخواهی


دلم


برای با هم بودن های یواشکی مان لک زده است ..........


من زنم...

 من زنم

 

وقتی خسته ام...وقتی کلافه ام...وقتی دلتنگــــم...


بشقاب ها را نمیشکنم


شیشه ها را نمیشکنم


غرورت را نمیشکنم


دلت را نمیشکنم


در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد...


این بغض لعنتی ست...   

 

                

                 

زن است دیگر .. 


جوری عاشق میشود که حس میکنی هیچگاه از کنارت نمیرود...


اما وقتی میشکند 


جوری میرود که حس میکنی هیچگاه عاشقت نبوده...!!!

خدایا...

دیروز

 

برای رسیدن به تو

 

از خود می گذشتم

 

و امروز...

 

برای رفتن تو

 

 در خود می شکنم!

 

خدایا...

 

فردا را به تو می سپارم

 

که نه قلبی برای شکستن دارم

 

و نه امیدی به رسیدن...  


 

 

خدایا به بزرگیت قسمت میدهم

پشت تکرار همه خطاهایم بنویس:


::جوانی:::

به چه قیمتی...

به چه قیمتی گذشتی از شبای خیس مهتاب 

 

چی آووردی بر سر عشق به جز آرزویی بر آب 

 

به چه قیمتی غرور و سر راهمون کشیدی  

 

چرا لحظه های با هم بودنامون و ندیدی 

 

خوب من ما هر دو باختیم توی این بازیه بی خود 

 

هر دو تامون کم گذاشتیم که ترانه هامونم مرد 

 

چیزی از لحظه نمونده منو تو لحظه رو کشتیم 

 

حکم اعدام دلامون با غرورمون نوشتیم 

 

 اگه دوسم نداری به روم نیار یه چیزی از غرورم واسم بزار 

 

نذار تو فکر تنهایی گم بشم نذار حرف و حدیث مردم بشم 

 

دلمو انقده نشکن آخه این دل عاشقت بود 

 

ول نکن این قلب خون و آخه روزی لایقت بود 

 

دلمو اینقدر نسوزون مگه چی مونده از این دل 

 

رفتی و با بی وفایی زدی مهر دست باطل 

 

تو که دوس نداشته باشی چرا آتیشم کشیدی  

 

اون که تو خودخواهیات مرد دل من بود تو ندیدی  

 

از تو خونه ی وجودم به چه آسونی پریدی 

 

ریختن غرور این مرد و ندیدی نشنیدی ... ندیدی نشنیدی ... ندیدی نشنیدی 

 

اگه دوسم نداری به روم نیار یه چیزی از غرورم واسم بزار  

 

نزار تو فکر تنهایی گم بشم نزار حرف و حدیث مردم بشم

 

  

      


اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تو رو پیدا کردم 

یاد اون روزایی افتادم 

که به صد تا بهتر از تو گفتم 

من بهترینو دارم ...


مردها

مرد ها نامردترین موجوداتند!!!!!!!! 

 

تا زمانی عشق می ورزند که بدانند زن اسیر آنها نشده 

 

و هنگامی که قلب زن را تسخیر کردند 

 

با تمام مردانگی 


ناجوانمردی می کنند. 

 

                                                          (دکتر علی شریعتی) 

 

 

                           

,تصاویر هنری دختران زیبا، زیباترین عکسهای دختران زیبا، ، سایت دختران زیبا، ، دختران زیبا، دختران زیبا  و هنری، دختران زیبا هنری، عکس دختران



چه زیبا می شود ....

 

کسی وقتی بیاید ...

 

که قرار نبود بیاید...