درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

عطر تنت


وقتی عطر تنت را میخواهم ،



به باد هم التماس میکنم ،



   خدا که دیگر جای خود دارد

 

                           

خسته ام از این مواظب خودت باش ها !


تو اگر نگران من بودی ،


نمیرفتی و میماندی ،


با یک نگاه ، با یک نفس مواظبم بودی


پس نگران من نباش  ،   برو . . . !




نظرات 4 + ارسال نظر
eraj چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 12:55 ق.ظ http://eraj.blogsky.com

جدایی نادر از سیمین “اسکار” میگیرد و جدایی تو از من “جانم” را …

رعنا دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

دلتنگم!!
بــرای کسـی کـه مدتهـاســت ....
بــی آن کـه باشــد ....
هــر لحـظــه ....
زنــدگــی اش کـــرده ام !
بــدهــکاری بــه مــن....
بــه تــمام "دوســتت دارم" هــایــی که گــفتم ,
و تــو نــشنــیده گــرفتــی ..

رعنا دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

پاییز را دوست دارم

بخاطر شب های سرد و طولانی اش

بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی ام

بخاطر پیاده روی های شبانه ام

بخاطر بغض های سنگین انتظار

بخاطر اشک های بی صدایم

بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام . . .

رعنا دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 04:44 ب.ظ

مرگ خبر که نمی کند !

یک روز می بینی نیامدم یعنی که نیستم !

این روزها حس “صفری ” رو دارم که قبل از عدد میاد …

بودنم هیچ لزومی نـدارد … !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد