درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

درد و دل

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ‏

ســرگرمی...

 اگر میبینـی
 

هنــوز تنهـــام


 بخـــاطر عشــق تــو نیست !

 مــن فقـط میتــرســـم ..


 میترســـم همـــه مثــل تـــو باشنــد !

 

                  
                         

تمــام روزهـایی کــه...

 ســرگرمیت بـودم ، زندگیــم بـودی!!!



 
نظرات 2 + ارسال نظر
yasamin پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://loveyasi.mihanblog.com

نانوشته هایم بسیارند
مثل بی قراری هایـم…
من سکــوتم را فریـاد می کِشــم
آخر این آشوب درونم مــرا می کُشد…

رضا یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام
ادرس وبلاگ من
flamingoo.blogsky.com
هست
من از وبلاگت خوشم اومده امیدوارم تو هم از وبلاگ من خوشت بیاد
اگر خوشت اومده وبلاگ منو به عنواه همه چیز در این لینک لینک کن وقتی لینک کردی به من بگو تا من هم لینکت کنم فقط ادرس وبت هم بهم بده
ممنون

ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد